"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Sunday, June 26, 2011

My Luv Father (^_^)

Bila jadi seperti ni..
aku terpaksa fikir berkali-kali dan ubah semua plan yang aku rancang sebelum ini..

aku mahu lari dari kehidupan sekarang..
tapi aku lupa aku masih ada tanggungjawab..
tanggungjawab pada kedua ibu bapa aku..

aku lupa..
sebenarnya aku hidup untuk berbakti dengan kedua ibu bapa aku..

ayah...
get well soon...
adik akan balik jaga ayah..
sampai bila-bila..
sampai ke syurga...
T_T

No comments:

Post a Comment