"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Thursday, July 29, 2010

Addin Shah went being "single" to "engaged"


susah nak describe bila melibatkan hati dan perasaan... hati aku... perasaan aku... aku sendiri kadang2 tak faham... apatah lagi orang lain... sebenarnya tak suka nak berjiwang bagai dalam blog sendiri... tapi tak tau dah nak luahkan pada sape...

kalau sebelum ni aku hanya tahu benda2 macam ni dalam tv atau novel... tapi sekarang bila dah jadi pada diri aku sendiri, baru tau perasaannya.... hehe...

sebenarnya salah aku... banyak salah aku...
tapi tak pe... setiap manusia perlu belajar dari kesilapan....

teringat nasihat bai kat aku....
sangat terharu sampai nangis jugak la aku...
bukan niat aku, bukan aku pinta semua ni jadi...
tapi semua ni jadi dalam keadaan aku tak inginkan....

No comments:

Post a Comment