"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Wednesday, December 7, 2011

Bukan awak!!!!!!

Alahai. Saya rasa ada seorang kawan yang dah terasa hati dengan post saya yang bawah ni. Kawan-kawan saya semuanya baik-baik. Tak ada lagi yang membuatkan saya menyampah atau rasa tak suka bila baca kata-kata mereka di facebook.

Betul ni! Tak tipu!

Saya beruntung disekeliling saya semua kawan-kawan saya sangat baik dan mengingatkan saya bila saya ada buat silap.

Cuma saya aje yang kadang-kadang bermasalah untuk terima nasihat. InsyaAllah, akan saya cuba perbaiki diri.

Orang yang dimaksudkan adalah ahli keluarga saya sendiri. Saya tak mahu cakap sebab ia melibatkan keluarga saya sendiri. Tapi kalau ini sudah membuatkan ada antara mereka yang terasa hati, saya terpaksa juga bercakap. T_T

Saya kira kita sudah kawan lama, awak akan faham. Tapi awak tak faham juga. Tak apalah saya tak salahkan awak sebab memang saya yang salah.

Maafkan saya. =='

No comments:

Post a Comment