"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Sunday, November 14, 2010

Only Tulip .... (",)



ini rose.... cantik....

ni lily.... cantik jugak....

ni orkid... juga cantik....
ciptaan Allah memang cantik....

tapi...
aku tetap lebih suka tulip...

tulip sangat istimewa dalam hidup aku...
aku bahagia bila pandang tulip....

tulip...
boleh buat aku senyum....

nanti...
bila aku dah ada umah sendiri (atau dlm erti kata lain aku dah kawen)

aku akan pastikan...
rumah aku dihiasi dengan tulip....

hatta tulip plastik atau origami tulip...
aku tak kisah....
aku tetap suka.....

aku selalu berangan....
aku berada di taman bunga...
yang penuh tulip.....
ah, bahagianye....

sebenarnye....
aku nak ke Holland...
nak kutip tulip....
bersama org yg tersayang....
i'm waiting.... heee....(",)

3 comments:

  1. eh? boleh petik ke?

    hehe, kita bercita-cita nak gi victoria kt aussie.
    :D

    ReplyDelete
  2. hehehe... boleh kot...
    jom3... cari tulip di mana2 jua... :)

    ReplyDelete
  3. waaa ni suke tulip tpgaruhh ngn Aa+Bb ka huhu >,< ..

    ReplyDelete