"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Thursday, November 11, 2010

Forward....

(gambar ini hanya hiasan semata2..supaya blog aku ni x nampak kosong sgt..)

aku malas dah nak pusing2 ke belakang...
lantak la nak jadi apa pun...
aku tak larat dah nak kenang semua yg lepas2....

cuma...
aku boleh ambik pengajaran dr apa yang lepas2...

aku...
dah tak larat....

aku nak terus berjalan...
jalan... jalan... jalan....
ke depan....
tak nak toleh ke belakang dah....

apa yang penting...
aku kena jaga hati aku ni...
hati aku sangat sensitif....
so, aku kena faham dgn hati aku ni....

sudah2 la tu....
aku dah tak larat la...

LIFE MUST GOES ON!!!!
FIGHTING!!!!

Lagipon...
Allah sntiasa ada kat sisi aku....
nape aku nak risau....
kan3....

I LOve You Allah....
forever & ever.... :)

No comments:

Post a Comment