"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Sunday, October 31, 2010

Tinggal Sayang... Tinggal Pujaan....

aku gembira... tapi aku sedih...
aku enjoy... tapi aku sayu...
aku senyum.. tapi aku menangis...

mungkinkah ini program jabatan terakhir yg aku join ???
*sad*
akak sayang sama Ain..
Ain yg selalu panggil aku "Sis"... hee~~
Akak akan rindu panggilan tu sampai bila2...

walaupun program ni nampak seperti membuli kami2 (super senior)
tapi aku tetap suka...


my Group...
mencari "Raja Sehari" sampai bengang... sampai stress... heee...
akan jadi memory yg tak mungkin dilupakan...

barang amanah...


kami main tipu... heee...

mengira butir2 kacang yg bercampur tepung....

aku tak boleh tipu diri yang aku sedih bila aku dengar lagu "selamat berjuang" yang ditujukan khas untuk kami.... aku menangis...
pantun yg direka untuk kami menjadi penghias senyum di bibir...
thanks untuk semua adik2 junior & senior...
korang memang best!!!

Dan...
tak lupa untuk anugerah...
super senior paling berkarisma... heee...
walupun tak rasa berkarisma mana sangat pun...
tapi tetap menghargai usaha korg!!!

4 comments:

  1. heheh~
    ada gambar saya..
    ohh,..pemes sekejap..
    blog saya ada pic belakang akak jek...
    >.<

    ReplyDelete
  2. woot2!!! cerita dia lagi menarik. hehe.

    ReplyDelete
  3. ~swEet mEmOrY~
    sgt2 bEst w/pon....sgt penat..heeee
    xkan ku lupa..
    i/Allah,...=)

    ReplyDelete
  4. junior & senior je???
    inter mane???

    ReplyDelete