"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Tuesday, January 29, 2013

ahai...

Hai... lamanya tak buka internet. Actually, bukannya tak pernah online tapi dah lama broadband aku terbengkalai sebab tak ada duit dah nak bayar brodband. Sadis kan? Bila kat sekolah aku selalu jugak online tapi faham-faham la bila di sekolah, aku jadi manusia yang sangat skema. Mana ada buka blog, fb atau twitter. Buka emel je la.

Dunia aku makin busy. Ketika aku menaipkan kata-kata di sini, kepala aku berdenyut-denyut sebab sakit kepala. Tadi baru balik meeting. Hai, busy betul ketua panitia sekarang. :p

Sekarang baru ada masa, itu pun sebab aku ada kat rumah akak aku. Dia ni memang suka sangat suruh aku datang sini. Letih tau. Nak ulang alik dari Bayan Lepas ke Georgetown. Dah la merempit naik motor lalu kat highway plak tu. Huhu.

Tak ada apa pun nak tulis. Bosan yang sebenarnya. Heh.
*meroyan kat blog sendiri*

2 comments: