"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Saturday, January 14, 2012

soalan saya tak de jawapan.. macam mana???


bismillah.. 
hai cik puteri.. saya rindukan awak.. tapi saya tak tahu nak tulis apa kat sini. ehem, saya tipu je.. sebenarnya banyak benda yang saya nak cerita kat awak tapi saya semakin sibuk sekarang. almaklumlah, sekarang saya dah jadi wanita bekerjaya.. eh, poyo je kan? 

Hmm.. sejak dua menjak ni saya rasa macam putus asa je dengan hidup ni... rasa hidup kat dunia ni penat sangat.. ye, penat dengan segala-galanya. sebenarnya saya lebih penat sebab setiap pertanyaan saya tak pernah ada jawapan. 

tak baik kan mengeluh dengan hidup ni? sepatutnya saya kena bersyukur sebab masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ni demi mencari keredhaan & keberkatan dari Dia. 

Cik puteri...
awak doakan semoga setiap pertanyaan saya akan cepat-cepat terjawab ye.. ehehe... ^^


No comments:

Post a Comment