"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Wednesday, July 20, 2011

untuk kali terakhirnya.... sayonara....

esok....
masa yang dinantikan akan tiba...
aku akan mengakhiri kehidupan aku buat selama-lamanya di UM...
(^_^)

esok...
aku akan menduduki exam untuk kali terakhirnya di bangunan peperiksaan...
mohon semua urusan dipermudahkan.. ameen...
dan selepas itu...
kami semua akan membawa haluan masing-masing...

walaupun aku sendiri tak tahu...
apa dan bagaimana rupanya kehidupan aku selepas ini...

tapi...
terasanya seperti tidak sabar mahu masuk ke dunia yang lain...

No comments:

Post a Comment