"Mereka mendahulukan akhirat ke atas dunia, mencintai kematian di dalam ketaatan, dan melebihkannya dari kehidupan pada kemaksiatan. Jika berkuasa mereka menghukum dengan adil, mereka memerintah dengan anjuran Islam, mereka zuhud, mereka berbuat baik, maka merekalah orang-orang yang beruntung! Kitakah mereka itu?"

Indahnya Islam...

Tuesday, February 23, 2010

malam yang agak memberi tekanan jiwa pada aku dan geng2 muamalat

arghhhhhh..... ha... puas hati aku dapat menjerit kat sini.... lalala... :)
geram nye la... banyaknya keje utk esok... wawawaaaaaaaa...

kena wat summary utk artikel dr sanaa (bi & ba)... memang la aku jd penterjemah yg berjaya... dah la kena tulis tangan arabic tu... dah bape sem tak amik arab... terkial2 nak tulis... hahaha... teruk sgguh ak ni...

wat slide dr azah... sok present... bahan plak memg x de & x jumpe2 utk tajuk nih... nak kata susah tak pon, tapi sgguh la aku blur... nampak gayanya sok ak sengih je la tyme present kat depan tu... hik3...

test dr sanaa... dr sanaa ni memang tak sah kalau tak de test sekali dlm seminggu... sgguh la rasa nak gilo dah aku malam nih... wawawaaaaaaaa.... esok aku tibai je... asal bertulis... goreng secukup rasa... nak hangus ke garing ke... lantak pi la... aku dah nak bengong ni... huhu... tgok izah tension lagi dahsyat... duk membebel je... enol plak mghilangkan tension dgn nyanyi lagu 'halimah jongang'... hmm... molek la tu... habis satu umah sewa dah tak betul... siapa yg patut disalahkan???? hahaha.... tepuk dada, tanya la iman... :)

test kompang... esok aku ketuk je kompang tu asalkan kuar bunyi... nak kuar bunyi dangdut ke, bunyi nasyid ke... ada saya kesah??? hahaha....

arghhhhhhhhhh.... (sambg balik menjerit)
best gak ada blog ni... ni salah satu faedahnye... leh lepaskan segala bagai perasaan kat sini...
lalalala~~~

No comments:

Post a Comment